Welkom op mijn reisweblog!! - Reisverslag uit Deep Run, Verenigde Staten van Sjors Rooijers - WaarBenJij.nu Welkom op mijn reisweblog!! - Reisverslag uit Deep Run, Verenigde Staten van Sjors Rooijers - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn reisweblog!!

Blijf op de hoogte en volg Sjors

24 Juli 2012 | Verenigde Staten, Deep Run

Hier is dan mijn Weblog waar ik al mijn reiservaringen, avonturen, leuke verhalen en belevenissen zal gaan plaatsen! Jullie kunnen me altijd volgen via deze site, hoe vaak ik mijn reisverslagen ga toevoegen, zie ik dan wel. :) Bij dezen zijn jullie allemaal van harte welkom om een kijkje te nemen in de verhalen van (hopelijk) het jaar van mijn leven in de VS! Veel leesplezier en tot volgend jaar!

Groetjes Sjors

  • 24 Juli 2012 - 17:11

    Meyke:

    Leuk Sjors,dan kunnen we je volgen.Sterkte met het afscheid nemen van iedereen.Tot volgende week

  • 06 Augustus 2012 - 12:38

    Hille Takken:

    Ha Sjors, Veel succes! Ik kijk uit naar je eerste update ;-) Hartelijkheid,

    Hille

  • 06 Augustus 2012 - 12:50

    Fafany:

    Hey Sjors,

    Heel veel plezier in de Verenigde Staten!
    Leuk om je te volgen... Kleine oppaskindjes worden groot!

    Lieve groet,
    Fafany

  • 06 Augustus 2012 - 13:36

    Niké:

    Sjors!
    Zul je net hebben: kom ik over anderhalve week terug, ga jij voor een jaar weg. Ik zal je blog trouw volgen :) Heel veel plezier, en (klinkt raar, maar ik meen het echt): geniet ook van de minder leuke momenten, want ook die mag je toch maar meemaken. Het wordt vast een fantastisch avontuur!
    Liefs,
    Niké


  • 07 Augustus 2012 - 17:46

    Marjolein En Bas:

    Ha die Sjors!!
    Jammer dat ik je niet meer heb kunnen zien, maar we wensen je een fantastisch jaar in de VS, om nooit te vergeten!! We kijken uit naar al je avonturen.
    Liefs,
    Marjolein en Bas.

  • 07 Augustus 2012 - 20:49

    "grote" Lies:

    Veel succes en een hele leuke tijd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Deep Run

Sjors

Mijn High School ervaringen in de VS!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 5770
Totaal aantal bezoekers 22967

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2012 - 20 Juni 2013

High School Year USA

Landen bezocht: