Even een update - Reisverslag uit Deep Run, Verenigde Staten van Sjors Rooijers - WaarBenJij.nu Even een update - Reisverslag uit Deep Run, Verenigde Staten van Sjors Rooijers - WaarBenJij.nu

Even een update

Door: Sjors Rooijers

Blijf op de hoogte en volg Sjors

29 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Deep Run

Hey y'all!

Sinds mijn dance-off overwinning van vorige week, zijn er veel mensen die naar me toe komen en een gesprekje beginnen. Het heeft dus een goed effect gehad!

Ik merk dat ik sinds de laatste keer dat ik mijn blog heb geschreven, wat beter ben met Spencer. Hij is nog steeds bijna altijd weg, maar hij heeft me gevraagd of ik binnenkort mee wil gaan huntin' (jagen) op herten en hij heeft me een overhemd gegeven en 2 polo's die hij niet meer past. Dit onderwerp wordt vervolgd!

Natuurlijk wil ik jullie ook even mededelen over de orkaan: op dit moment is er een orkaan in ons gebied, haar naam is Sandy (is het jullie opgevallen dat alle namen van orkanen altijd vrouwennamen zijn?).
Ik heb geen idee of het in jullie koude kikkerlandje ook op het nieuws is geweest, maar het is behoorlijk winderig, regenachtig en vooral koud. Het is zelfs zover, dat we deze ochtend niet naar buiten mochten en de winkels gesloten waren (zelfs Walmart, die letterlijk altijd 24/7 open is!) Ieder voordeel heb se nadeel, hierdoor hoefde ik niet naar de kerk!! Godzijdank, halleluja! :)

Natuurlijk wil ik ook even zeggen dat ik het erg leuk vind om alle reacties te lezen op deze site, ik krijg van iedere reactie een mail, en lees hem dan gelijk. Blijf dus vooral reageren!

Vrijdag was ik naar de laatste Varsity football game van het jaar, helaas hebben ze verloren. Maar ik vond het wel heel gezellig! Na dit seizoen gaat het basketball seizoen van start, wat bijna net zo'n groot gebeuren is als football: cheerleaders, heel veel schreeuwende moeders (mams, je bent er niks bij haha) en veel publiek. Ik kijk er alweer naar uit! Verder ben ik gister naar de cross country wedstrijd geweest van Landon, mijn hostbroertje. Cross country is 3,1 mijl rennen door de bossen. Hij heeft niet zijn persoonlijke record verbeterd van 19 minuten, maar hij deed het wel goed en het was leuk om te kijken. Dit was ook zijn laatste wedstrijd van het jaar.

Over twee weken start een nieuw ren-seizoen, track. En, 3 keer raden: ik doe mee! Vanaf over 2 weken ga ik bijna elke dag mee trainen met rennen. Na schooltijd, ruim 2 uur lang hardloop training en eens in de zoveel weken een wedstrijd. Het verschil tussen track en cross country is de afstand. Zoals ik al zei, is cross country 3,1 mijl. Track is maar 100 tot 400 meter, maar dan sprint. Dit vind ik leuker, ik ben niet echt van de lange afstanden. De wedstrijden zullen binnen plaats vinden, omdat het 'indoor' track is. Over een aantal maanden begint het 'outdoor' track seizoen en als het me bevalt, ga ik dat ook doen. Ik heb gehoord dat de coach van track niet leuk is, dus hopen dat dat meevalt. Ik kijk er wel naar uit, ik vind het spannend!
Ik zal deze ervaringen uitwisselen in mijn volgende reisverslag, die waarschijnlijk wat leuker zal zijn dan deze. Dit was meer even een teken van leven geven, gerust stellen over de orkaan, en jullie nieuwsgierig maken voor mijn volgende verslag. Ik kijk er alweer naar uit, jullie ook?

Liefs
Sjors

  • 29 Oktober 2012 - 08:29

    Fafany:

    Hoi Sjors,

    Ik blijf je verslagen trouw lezen! Leuk hoor...
    Orkaan Sandy is hier volop in het nieuws, spannend.

    Groetjes Fafany

  • 29 Oktober 2012 - 09:51

    Eva:

    Sjors ik kan niet meer zeggen dan dat ik echt hartstikke trots op je ben! Super om te horen dat het goed met je gaat, ik mis je wel hoor lieverd. Veel plezier! xxx

  • 29 Oktober 2012 - 12:28

    Jonnie:

    Ha Jossie, nou jij maakt het wel allemaal mee dit jaar! We hopen dat de storm mee zal vallen. Voorlopig heeft ook de KLM veel vluchten die kant op moeten cancelen. Hoop dat het snel over is, want alle kisten zullen wel vol gebooked zijn vanwege de NY marathon.
    Wat een sportieve ambities heb jij joh! Is dit allemaal om de hamburgers er af te lopen???
    Ik vind je verslagen altijd gezellig en de meeste ook heel grappig. Ik moet er vaak om grinniken!
    Blijf het maar lekker zo volhouden!
    Dikke knuf je ouwe tante

  • 29 Oktober 2012 - 13:33

    Pim Van De Mortel:

    Hey Sjors,

    Hou je eige goed vast!

    Ik begrijp uit het nieuws dat Sandy nog aan kracht aan het winnen is!En Wall Street gesloten....nog nooit meegemaakt;dit zijn geen grappen.Doe voorzichtig!

    Laterrrr.Pim.

  • 29 Oktober 2012 - 17:45

    Myv:

    Ik lees al je blogs nog steeds Sjorsie, blijven doen want ik geniet er heel erg van , en mn ouders ook, haha ! Ik ben hartstikke trots op je lieverd. Heel veel liefs!

  • 29 Oktober 2012 - 23:11

    Marguerite:

    Kijk zeker al weer uit naar je volgende verslag! Altijd leuk om te lezen.
    Spannend hoor die Sandy en 'god zei dank' dat je een keer niet naar de kerk hoefde op zondag ;)
    Leuk dat je gaat mee doen met het hardlopen en idd de korte afstanden zijn leuker. Even exploderen en ervoor gaan.
    Doe voorzichtig met het rotweer!
    Dikke kus!!

  • 30 Oktober 2012 - 19:55

    Heleen:

    Hallo Sjors,
    Wat kun je toch ontzettend leuk schrijven en wat heerlijk dat je zo'n positieve instelling hebt. Ik geniet van je verhalen! Groetjes, Heleen

  • 04 November 2012 - 19:59

    Marja:

    Wat knap dat je met dansen gewonnen hebt (reactie op het vorige verslag)! Hopelijk heeft orkaan Sandy verder bij jullie geen schade aangericht. Groetjes, Marja

  • 07 November 2012 - 17:02

    Jonnie:

    Hi Lieverd ik ben benieuwd naar al je storm ervaringen. Hoe was de verkiezings koorts?Ik was vanmorgen al om 5 uur op en was precies op tijd voor de uitslag!
    Zijn ze erg in mineur daar?
    Ik hoor graag van je.
    Kus je ouwe tante

  • 08 November 2012 - 19:07

    Romy:

    Hey Hey!
    Alweer een leuk verhaal! Dit is al de zoveelste keer dat ik je verhalen lees. Heb al veel gehoord op Skype, maar dit is toch even extra :).
    Miss you!! Have fun!
    xxxx

  • 08 November 2012 - 19:07

    Romy:

    Hey Hey!
    Alweer een leuk verhaal! Dit is al de zoveelste keer dat ik je verhalen lees. Heb al veel gehoord op Skype, maar dit is toch even extra :).
    Miss you!! Have fun!
    xxxx

  • 08 November 2012 - 19:07

    Romy:

    Hey Hey!
    Alweer een leuk verhaal! Dit is al de zoveelste keer dat ik je verhalen lees. Heb al veel gehoord op Skype, maar dit is toch even extra :).
    Miss you!! Have fun!
    xxxx

  • 08 November 2012 - 19:07

    Romy:

    Hey Hey!
    Alweer een leuk verhaal! Dit is al de zoveelste keer dat ik je verhalen lees. Heb al veel gehoord op Skype, maar dit is toch even extra :).
    Miss you!! Have fun!
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Deep Run

Sjors

Mijn High School ervaringen in de VS!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 593
Totaal aantal bezoekers 22972

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2012 - 20 Juni 2013

High School Year USA

Landen bezocht: